Un office party este o ocazie extraordinară de a marca un moment deosebit pentru companie, de a sărbători o realizare importantă și de a te bucura alături de întreaga echipă. Pentru a te asigura de reușita unui astfel de eveniment, fie că discutăm despre un cocktail sau o recepție, cea mai bună soluție este să te gândești la un serviciu de catering pentru office party.
Indiferent dacă vrei să organizezi o petrecere de Crăciun pentru colegi sau să inviți toți partenerii firmei, un serviciu de catering corporate te va ajuta să transformi ideea într-un eveniment memorabil. Și pentru că anul abia a început, astăzi vrem să îți oferim 5 idei de catering pentru office party ca să nu rămâi fără surse de inspirație indiferent când și cu ce ocazie decizi să organizezi petrecerea.
Catering pentru office party – ce trebuie să faci
Înainte de a ne concentra atenția pe ideile propriu-zise, haide să vedem împreună planul cu activități pe care trebuie să le bifezi ca să te asiguri că nu uiți nimic și că totul este impecabil organizat. Odată ce ai parcurs toate aceste etape, poți adapta ideile de petrecere pentru ca invitații tăi să se bucure de un eveniment cu totul deosebit.
- Stabilește numărul de participanți: Desigur, trebuie să aștepți confirmările tuturor, dar în această fază preliminară a procesului ar trebui să ai un număr aproximativ de persoane în funcție de care să îți faci planurile. De cele mai multe ori, petrecerile la birou se organizează pentru membrii echipei / unui departament, dar petrecerile office implică uneori și invitații cu partener, așa că trebuie să știi din timp la câte persoane să te aștepți.
- Stabilește data: De fapt, ar trebui să stabilești 3 date apropiate, pentru a te asigura de o prezență cât mai mare în funcție de programul fiecăruia. Dacă toți agreează aceeași dată, marcheaz-o în calendar și asigură-te că vei beneficia din timp de serviciul de catering pentru office party pe care ți-l alegi.
- Stabilește locul: Din moment ce petrecerea are loc la sediul companiei (pentru petreceri tematice cu divertisment e bine să alegi un spațiu generos), punctul de mai jos devine extrem de important.
- Contactează serviciul de catering corporate preferat: Este înțelept să faci asta chiar de la început, pentru a avea timp să discuți cu firma de catering toate ideile pe care le ai în legătură cu acest office party. Verifică următoarele date cu atenție:
- disponibilitatea firmei de a te ajuta în data și locul respectiv;
- posibilitatea firmei de a îți da câteva sugestii legate de organizare și planificare;
- capacitatea firmei de a pregăti, în funcție de nevoi, unele preparate speciale, după anumite rețete;
- capacitatea firmei de a livra meniuri de nișă (pentru vegetarieni, pentru cei la diete speciale etc.).
- Alege o temă pentru office party: Un cocktail aniversar sau o recepție pentru parteneri și investitori sunt evenimente formale. În schimb, petrecerea de Crăciun pentru echipă este un eveniment informal care poate îmbrăca diverse tematici, care mai de care mai trăsnite.
- Alege tipul de serviciu de catering care ți se potrivește cel mai bine: Discutam nu de mult despre tipurile de catering disponibile. Acum este momentul să decizi ce îți dorești. Pentru asta, trebuie să iei în calcul numărul de participanți, spațiul în care are loc petrecerea, preferințele culinare ale invitaților, tematica și ocazia petrecerii, bugetul și meniul sugerat de către firma de catering. Aceste variabile te pot conduce la decizii precum bufet suedez într-o prezentare fastuoasă, cocktail party cu băuturi speciale și snacks-uri bine alese, un serviciu de tip open bar sau unul cu servire.
- Alege meniul: În funcție de toate datele de mai sus, acum poți alege meniul împreună cu firma de catering. Lasă serviciul de catering pentru office party să vină cu idei și recomandări. În general, în acest moment experiența și creativitatea firmei de catering își spun cuvântul. Fii receptiv la astfel de sugestii ca să te bucuri într-adevăr de un eveniment memorabil.
- Alege băuturile: Fii deschis la sugestiile firmei de catering în legătură cu băuturile care merg cel mai bine atât cu tipul de eveniment pe care vrei să îl organizezi, cât și cu preparatele culinare pe care le-ai ales.
- Nu uita de partea de divertisment: Nu este obligatoriu, dar dacă vrei să le oferi invitaților clipe de neuitat, nu uita să discuți cu firme de specialitate și despre echipamente de sunet / karaoke, proiecții de film, boardgames etc.
- Implementează: Nu uita să
- ții legătura permanentă cu toți colaboratorii implicați;
- stabilești termene limită și un plan al activităților;
- delegi sarcini și responsabilități;
- te asiguri că totul funcționează perfect!
Acum că avem acest mic ghid de organizare al unui eveniment memorabil, hai să vedem 5 idei pentru a-l transforma în realitate!
1. Mic dejun în pijamale pentru echipa tânără și dinamică
Tinerii zilelor noastre se simt ca la ei acasă în mijlocul tehnologiilor noi, sunt curioși, ambițioși, competitivi și muncitori. Nimic nu îi bucură mai tare decât inovația și originalitatea. Se simt valorizați atunci când creativitatea și eforturile le sunt răsplătite pe măsură.
Un mod ingenios de a le mulțumi pentru tot ceea ce fac pentru companie este să îi inviți la sediu la un mic dejun în… pijamale. O provocare pentru toată lumea, un astfel de office party poate fi organizat fie cu o ocazie specială, fie ca și un mod de a vă distra împreună, de a întări unitatea echipei și de a face ceva cu adevărat special în timpul programului.
Meniu
Pentru o astfel de petrecere ai nevoie în primul rând de apă, cafea, ceai, răcoritoare și sucuri naturale de fructe, precum și de câteva gustări bine alese. Firmele de catering îți pot pune la dispoziție un meniu complet de coffee break, la care poți adăuga și tu câteva idei:
- Pâine prăjită și omletă
- Clătite americane și gemuri/siropuri de fructe
- Clătite umplute
- Bruschete cu mozzarella și somon
- Bruschete cu pastă de măsline și anchois
- Tartine cu cremă gorgonzolla și nucă caramelizată
- Patiserie cu ciuperci
- Frigărui caprese
- Bulete de cașcaval
- Wraps
- …și orice alte bunătăți îți propune firma de catering
Un astfel de mic eveniment special și creativ le va fi pe plac colegilor tăi, mai ales că este un concept destul de nou în domeniul de office party.
2. Petrecere cu jocuri interactive
Un astfel de office party se potrivește cu aproape orice fel de ocazie. Te poți gândi să îl adaptezi la un eveniment aniversar, de Crăciun, sau pentru a marca un moment mai deosebit al companiei. Ideea este să îi atragi pe toți membrii echipei tale cu o activitate interactivă, de echipă, sau care să stimuleze competitivitatea, cu scopul final ca toată lumea să se distreze. Poți pregăti mese cu boardgame-uri, să aduci un joc de foosball, pachete cu cărți de joc, darts, jocuri tematice în concordanță cu tema / ocazia petrecerii și orice îți mai permite spațiul ales pentru petrecere.
Meniu
Pentru acest tip de office party, un serviciu de catering de tip bufet suedez cu gustări și aperitive reci, bite-size, este cel mai potrivit. Asociază la meniu băuturi corespunzătoare (alcoolice și răcoritoare) care să complementeze preparatele alese. Iată câteva sugestii de gustări:
- Tartine din castraveţi cu pastă de brânză şi mărar
- Frigărui cu struguri şi cascaval
- Tartine cu musse de ficat şi portocale
- Sendviș cu pasta de ton si rosii
- Sendviș cu legume marinate
- Sendviș cu vita si sos hrean
- Sendviș cu pui cajun
- Sendviș cu pui pesto
- Sendviș cu somon, cremă de brânză și rucola
- Tapenade cu măsline, cu pui și pesto, sau cu somon marinat
Un astfel de eveniment poate fi adaptat și la un team building, în care să recompensezi spiritul de echipă prin acordarea de mici premii echipelor câștigătoare (la boardgame-urile de colaborare) sau câștigătorilor individuali (la jocurile ce stimulează competitivitatea). În general, echipele tinere sunt cele mai receptive la astfel de evenimente, mai ales dacă premiile sunt… delicioase. Te poți gândi la dulcețuri artizanale în ambalaje personalizate, de exemplu, sau la mini platouri cu deserturi savuroase.
3. Petrecere anii 90
În caz că nu știai, anii 90 sunt din nou la modă. Adulții din echipă vor aprecia muzica, decorul și meniul inspirat din această perioadă, în timp ce tinerii se vor bucura să descopere (sau să redescopere) anii de dinaintea internetului și a telefoanelor mobile inteligente. Ai nevoie de un spațiu generos – pentru că trebuie să recunoaștem, o petrecere inspirată din anii 90 necesită și un ring de dans – de muzica potrivită, de un decor interesant (dar nepretențios) și, desigur, de preparate specifice.
Meniu
La orice petrecere cu tematica anilor 90 trebuie să existe pufuleți, pufarine, eugenii, mentosane și gumă de mestecat, la fel cum trebuie să existe o combină cu casete, un CD player cu mix-uri, fețe de mese cât mai colorate, fanioane, postere cu formații, neoane și jeanși cu talie înaltă. Dincolo de asta însă, iată câteva sugestii de meniu care să încânte pe cât de tare trezesc amintiri:
- Sandvișuri
- Crenvurști
- Ouă umplute
- Șnițele
- Tartine asortate (salamul de Sibiu este obligatoriu)
Poți organiza orice petrecere cu temă retro, căci anii 50-60-70 (mai ales cei de peste hotare) au rămas în memoria colectivă ca fiind surse inepuizabile de muzică de calitate, vestimentație originală și distracție.
4. Cocktail-ul Companiei
Dacă vrei să trecem la lucruri mai serioase și să ne gândim la un office party pentru investitori, parteneri, actuali și viitori clienți, un cocktail party este alegerea potrivită indiferent de ocazie. Pentru asta te poți gândi fie la un serviciu de catering de tip open bar, table d’hote, serviciu de tip rusesc sau o combinație între ele, în funcție de spațiul disponibil, număr de invitați și recomandările firmei de catering.
Petrecerea cocktail în acest caz are ca temă principală servirea unui cocktail inventat special pentru companie. Dacă brand-ul tău folosește culoarea violet, poți discuta cu firma de catering sau cu un barman crearea unui cocktail violet.
Poți, de asemenea, să inventezi un cocktail anume pentru a marca un eveniment al companiei sau o realizare deosebită. În ceea ce privește meniul, având în vedere tipul de invitați, nu strică să discuți cu serviciul de catering despre preparatele mai sofisticate din meniu.
Meniu
În general, la astfel de petreceri, se preferă servirea de gustări elegant prezentate pe platouri de către chelneri profesioniști, însoțite, desigur, de cocktail-ul pe care tocmai l-ai inventat cu această ocazie. Partea de open bar poate fi dedicată băuturilor răcoritoare și altor băuturi. În ceea ce privește preparatele culinare, poți să mergi pe teme de bucătărie internațională, produse artizanale, gastronomie fusion și inovație culinară.
- Tartine și wraps-uri cu pește / fructe de mare
- Platou cu brânzeturi, mezeluri crud-uscate / afumate, fructe, biscuiți, nuci și alune
- Platouri de inspirație mediteraneeană cu brânzeturi, legume proaspete și fructe
- Tartine cu dulcețuri artizanale
- Alte specialități recomandate de firma de catering
5. Picnic la birou
Dacă este iarnă, cu atât mai bine va prinde un astfel de eveniment, care va oferi tuturor senzația că sezonul estival este mai aproape decât pare. Dacă este cald afară, ai putea să organizezi picnicul în aer liber într-o zonă special amenajată, pentru ca toată lumea să se bucure de o ieșire în natură. Cu toate acestea, picnicul la birou, ca și micul dejun în pijamale de la birou, poate fi transformat într-o petrecere tematică pentru a recompensa echipa sau pentru a vă distra împreună, indiferent de ocazie. Acoperă podeaua cu pături și fețe de masă în carouri, decorează cu coșuri de picnic (pline cu bunătăți), alege o muzică veselă și poți începe petrecerea!
Pentru un picnic poți alege o diversitate mare de preparate reci și calde, la care să alături băuturi de sezon. Dacă e petrecerea de Crăciun poți ascunde în coșuri și preparate tradiționale de sărbători, sau poți să te lași pe mâna firmei de catering, care cu siguranță îți va da cele mai potrivite sugestii.
Meniu
Un meniu de picnic nu înseamnă în mod obligatoriu hrană rece. Hai să vedem câteva opțiuni care să satisfacă toate gusturile:
- Miniburgeri și quesadilla
- Pui crispy, frigărui, pui prăjit, wraps-uri cu pui
- Sandvișuri, bruschete și tartine
- Coaste (și alte preparate de tip barbeque)
- Garnituri calde și reci
Înainte de a chema un serviciu de catering pentru office party trebuie să știi exact ceea ce îți dorești de la evenimentul pe care îl organizezi. Poți însă să discuți cu firma de catering și numai despre ideea generală pe care o ai, căci specialiștii te vor ajuta să iei cele mai bune decizii! Dacă ai nevoie de inspirație, sugestii și ajutor în organizarea unei petreceri cu adevărat memorabile, nu ezita să ne contactezi!